Pagini

joi, 18 noiembrie 2010

P.S. I love you

       Va recomand unul din filmele mele preferate: P.S. I LOVE YOU!!! Probabil ca multa lume l-a vazut deja iar celor care nu l-au vazut il recomand cu draga inima. Actorii principali sunt  Hilary Swank si Gerard Butler. Filmul se bazeaza pe best-seller-ul  scris de Cecilia Ahern si prezinta destinul unei tinere ramasa vaduva mult prea devreme. Ea incepe sa primeasca tot felul de scrisori de la raposatul ei sot......suna straniu stiu!! .Aceasta a organizat totul dinainte tocmai pentru a ii usura sotiei trecerea peste perioada de doliu.Eu nu mai dau detalii, va las pe voi sa descoperiti continutul acestor scrisori care ii readuc zambetul pe buze lui Hilary Swank.


              

2 comentarii:

  1. eu iti recomand cartea care este de 100 de ori mai frumoasa :) Si mie mi-a placut filmul, insa cartea este superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Neatza Zuzelor:) cred ca am sa mg chiar astazi sa imi iau cartea:D:D

    RăspundețiȘtergere