Pagini

luni, 6 decembrie 2010

"Ghost" - Demi Moore si Patrick Swayze

           Va recomand filmul "GHOST" in cazul in care nu l-ati vazut. Este un film emotionant, o poveste de dragoste ... 
  O sa aveti ocazia sa il revedeti pe Patrick Swayze intr-un rol memorabil pentru care a si fost nominalizat la Globul de Aur.
     Patrick Swayze actor si dansator care si-a consolidat statutul de sex-simbol alaturi de Demi Moore in comedia romantica "Ghost", lansat in 1990 a murit dupa ce s-a luptat cu cancerul 20 de luni.Swayze a devenit  unul dintre starurile Hollywood-ului cu rolul din "Dirty Dancing" (1987) care este unul dintre cele mai populare filme din lume.


  "Moartea te dezbracă de tot ce este superficial şi te pune faţă în faţă cu adevărata ta persoană, cu sufletul tău", scria actorul.


   "Viaţa mea era grozavă, în decembrie 2007, când boala s-a declanşat. Eram implicat într-un nou proiect, serialul TV The Beast, mă bucuram de a doua lună de miere alături de soţia mea Lisa şi aşteptam cu nerăbdare să văd ce îmi rezervă viitorul", a mărturisit Patrick Swayze în cartea sa. Actorul a făcut dezvăluiri privind primele semne ale bolii şi timpul petrecut în spitale.  "Lisa a vrut să petrecem liniştiţi ultima zi din viaţa noastră normală, înainte să încep tratamentele. Mi-a spus că mă iubeşte şi a stat lângă mine toată noaptea. A doua zi, doctorul m-a anunţat că am cancer pancreatic. Ştiam că această boală este incurabilă şi te omoară repede."
   "Când îţi auzi sentinţa, îţi vin în minte atât de multe lucruri: te întrebi de ce ţi se întâmplă tocmai ţie. Cu ce ai greşit să meriţi asta".
   Timp de un an şi jumătate Patrick Swayze s-a zbătut să trăiască. "Am învăţat că indiferent ce se va întâmpla, nu voi renunţa niciodată la soţia mea Lisa, la planurile noastre".
Patrick Swayze, în vârstă de 57 de ani, a murit pe 16 septembrie, fiind înconjurat de familie. Actorul urmase un tratament intens, care părea să dea roade, şi promitea chiar că se va întoarce pe marile ecrane.
Din păcate starea lui de sănătate s-a agravat în ultimele săptămâni. El fusese externat în urmă cu câteva zile, după ce doctorii s-au declarat învinşi.


  Patrick Swayze a fost nominalizat la Globul de Aur , pentru rolul din filmele "Dirty Dancing", "Ghost", si are o stea pe Walk of Fame, Hollywood.




Jennifer Grey şi-a amintit de el ca fiind "o combinaţie rară de masculinitate şi graţie uimitoare".


"Patrick, eşti iubit de atât de multe persoane şi vei lumina mereu vieţile noastre. Şi, aşa cum îi spunea Sam lui Molly: «Este uimitor, Molly, cum iei iubirea cu tine». Te iubesc şi îmi va fi dor de tine, Patrick", a scris partenera lui Swayze din "Fantoma mea iubită".


"Patrick era un om bun, amuzant, o persoană căreia îi datorez mai multe lucruri decât aş putea da vreodată înapoi. Cred în mesajul din «Fantoma mea iubită», aşa că el va fi mereu aproape de mine", a declarat Whoopi Goldberg, care a jucat alături de actor în acest film.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu